דלג לתוכן
ישנוניות אחרי מתן לוסק לתינוקת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 25/03/2008 תאריך עדכון: 28/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בתי התינוקת, בת 9 חודשים, מקבלת לוסק בנוזל כבר שבוע שלם. עם התחלת קבלת התרופה החלו חום ונזלת. אמרו לנו שזו שפעת. עכשיו כבר אין חום, אבל יש נזלת וישנוניות. האם יכול להיות שאלו תופעות לוואי של התרופה? מה עלי לעשות?

תשובה:
התרופה אינה מומלצת לילדים מתחת גיל 12, אך אם היא נרשמה עבור בתכם, כנראה שהיתה סיבה טובה לכך. לא ציינת מדוע ניתנה לה התרופה. ישנוניות אינה תופעת לוואי ידועה של טיפול בלוסק. אם היא נמשכת, רצוי לקחת את הילדה לחדר מיון על מנת לשלול סיבות אחרות לישנוניות. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין רפואת שיניים
רפואת שיינים לילדים, כירורגיה פה ולסת, פרוטטיקה מתקדמת
פרופ' אילן שמעון
פרופ' אילן שמעון אנדוקרינולוגיה
4.9
( 31 חוות דעת )
"הרופא היה נעים, הקדיש זמן למעבר מדוקדק על הבדיקות והסביר מה נדרש לבצע."
פרופ' יקי כהן
פרופ' יקי כהן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר בקריה הרפואית לבריאות האדם - רמב"ם חיפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו