דלג לתוכן
אני ממוצא כורדי וחסר את האנזים G6PD. רופאים הגדירו אותי כמצב קיצוני של
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/03/2002 תאריך עדכון: 28/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני ממוצא כורדי וחסר את האנזים G6PD. רופאים הגדירו אותי כמצב קיצוני של המחלה ושאני מאוד רגיש (רק מלהריח פול אני עלול להתעלף). ברצוני לדעת 2 דברים: א. האם יצא כבר מוצר מסוים שניתן לקחת באופן קבוע ושיכול לעזור לחולי G6PD ? ב. ברוב אתרי האינטרנט מדב

תשובה:
G6PD או חסר של האנזים Glucose-6-Phosphate Dehydrogenase, הוא מצב שכיח בו יש חסר מולד של אנזים בתאי הדם האדומים. אנשים עם G6PD עלולים לפתח אנמיה והרס של תאי דם באכילת פול או בצריכת תרופות המכילות סולפה כגון רפאסל, רספרים, תרופות נגד מלריה ואחרות. התרופה היחידה והטובה ביותר היא הימנעות מאותם טריגרים. לרשימת תרופות אסורות ולקריאה מעמיקה יותר: http://www.infomed.co.il/G6PD.asp

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר נמרוד פרבר
ד"ר נמרוד פרבר כירורגיה פלסטית
כירורגיה פלסטית, ניתוחי מוהס ואסתטיקה רפואית
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
 אפרת אירגאס
אפרת אירגאס רפואה משלימה
5
( 5 חוות דעת )
"הגעתי לאפרת עם הורמונליות גבוהה בהיריון שהתבטאו עם פצעים באזור הסנטר ולחצים וכעסים. אפרת הבינה לליבי, הזדהתה עם מצבי ונתנה לי להרגיש שכל מה שעובר עליי הוא בסדר ןהגיוני למצבי. ושיש דרך לטפל בזה- אפרת דאגה שארגיש בטוחה שיש פתרון למצבי ונתנה לי תחושת ביטחון בידע שלה ובצמחים שהמליצה לי עליהם. ממליצה בחום ! יחס אישי, אכפתי, מסור ומקצועי !! שזה דבר שחסר היום ..."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו