דלג לתוכן
האם דופק של 123+- לילדה בת שנתיים בזמן מנוחה (ישיבה וכו..) תקין ?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/03/2003 תאריך עדכון: 29/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם דופק של 123+- לילדה בת שנתיים בזמן מנוחה (ישיבה וכו..) תקין ? יש לציין שזה הדופק הרגיל שלה ולא משהו זמני, בעוד שאצלי (גיל 24) הדופק הוא 63+- בזמן מנוחה

תשובה:
זה נשמע ערך תקין, כאשר הממוצע הוא 115 פעימות לדקה בגיל זה. הקצב יורד מעט בשינה. הערכים מתחילים לרדת לערכי מבוגר מגיל 11-12 ואילך.
רופאים בתחום
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 28 חוות דעת )
"דר' סגייה מקצועית, אדיבה ופונקטואלית..היה תהליך נעים לאורך כל הדרך."
ד"ר אריאלה הפנר
ד"ר אריאלה הפנר עור ומין
5
( 15 חוות דעת )
"שירות אווירה ומקצועיות מעולה"
ד"ר עירן פרונט
ד"ר עירן פרונט רפואת שיניים
מנהל היחידה לרפואת חניכיים במרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה, פוריה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו