דלג לתוכן
אני בן 40 . בערך אחת לשנה מופיעים אצלי כאבים פלוס נפיחות קלה באזור "הכר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/03/2002 תאריך עדכון: 01/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 40 . בערך אחת לשנה מופיעים אצלי כאבים פלוס נפיחות קלה באזור "הכריות" בכפות הרגליים ובאותו מקום הכפות הידיים. בכל הבירורים הרפואיים שעשיתי לא התגלה דבר מלבד b12 נמוך, וקיבלתי זריקות במשך חצי שנה. הדבר מוציא אותי מדעתי אודה לכם על עזרתכם !!

תשובה:
הדבר נשמע כמו כאב או דלקת במפרקי כפות הידיים והרגליים. הסיבות לכך הן רבות ודורשות בירור רפואי מקיף. לא ידוע לנו אילו בדיקות ביצעת, ולכן לא נוכל לעזור יותר. רמה נמוכה של ויטמין b12 עשויה לגרום לתחושת זרמים ועקצוצים בכפות ידיים ורגליים ביחד עם אי יציבות בהליכה, ולא נשמעת קשורה לסימפטומים שלך.
רופאים בתחום
ד"ר חגי אביזמר
ד"ר חגי אביזמר עיניים
5
( 24 חוות דעת )
"דר חגי אביזמר מקצוען,נעים,במהלך ניתוח שעברתי הסביר כל תהליך שעושה בקיצור הרגשתי בידים טובות ומקצועיות, סמכתי עליו ב-100%"
ד"ר גיא מעוז
ד"ר גיא מעוז אורתופדיה
5
( 4 חוות דעת )
"הגעתי לאחר שהות של יומיים ברשימת המתנה, כל הכבוד.. טיפול ואבחנות מצוינות (למיטב הבנתי)."
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו