דלג לתוכן
מהי תרופת הדופאמין? מהן תופעות הלוואי? ולמה נותנים אותה?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/03/2002 תאריך עדכון: 01/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

מהי תרופת הדופאמין? מהן תופעות הלוואי? ולמה נותנים אותה?

תשובה:
דופאמין ניתן במספר אינדיקציות עיקריות- 1. כתרופה בעלת אפקט כלייתי משתן (מינון נמוך). 2. להגברת התכווצות הלב במקרי אי ספיקת לב (מינון בינוני). 3. להעלאת לחץ הדם במקרי הלם (מינון גבוה). תופעות הלוואי העיקריות הן הפרעות בקצב הלב, עליית לחץ דם, עליית קצב הלב, בחילות ואי שקט. לקריאה נוספת: http://www.rxlist.com/cgi/generic3/dopamine.htm
רופאים בתחום
פרופ' ערן ברזילי
פרופ' ערן ברזילי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 30 חוות דעת )
"פרופסור ערן ברזילי מלווה אותי הריון שני, תמיד ממליצה והולכת אחריו לכל מקום. רגיש מקצועי נעים ואכפתי"
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
ד"ר דוד חובל
ד"ר דוד חובל גסטרואנטרולוגיה
4.7
( 122 חוות דעת )
"הייתי צריך לחדש מרשמים והפניות הרופא מילא אחר בקשתי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו