דלג לתוכן
רמה נמוכה של לימפוציטים באישה הרה אחרי מחלה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/07/2008 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בבדיקת דם כללית שעשיתי, כמות הלימפוציטים היתה נמוכה, מחוץ לטווח הנורמלי. אני בשבוע ה-10 של ההריון, ובשלושת החודשים האחרונים חליתי 5 פעמים ונאלצתי ליטול אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין. איך אפשר לשפר את רמת הלימפוציטים בדם? אולי באמצעות אכילת מזון מסוים?

תשובה:
לא ציינת מהו הערך של הלימפוציטים. לא כל סטייה מהטווח ראויה להתייחסות מיוחדת. לפעמים הסטייה קטנה וחסרת משמעות. יתכן גם שהערך הנמוך מתייחס לאחוז הלימפוציטים, ואז, אם הבדיקה נעשתה בסמוך למחלה, יתכן שינוי זמני בספירה המבדלת (כלומר עליה יחסית של הנויטרופילים על חשבון הלימפוציטים). בכל מקרה, אי אפשר לשפר את רמת הלימפוציטים על ידי מזון. אני מציעה שתחזרי על הבדיקה פעם נוספת. תוכלי לפנות שוב באמצעות האתר ואז, פרטי בבקשה את נתוני הספירה. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' שחר פרנקל
פרופ' שחר פרנקל עיניים
4.9
( 11 חוות דעת )
"מפגש נעים טיפול בתשומת לב ומקצועיות."
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
ד"ר יובל הורביץ
ד"ר יובל הורביץ נפרולוגיה
5
( 220 חוות דעת )
"האמת כל מה שאני אכתוב זה לא מספיק אני בת 73 ועוד לא נתקלתי ברופא קמו דר" יובל הנכבד יחס אכפתיות מקצועי עם נשמה טובה תודה לאומית על הבחירה של רופא מקסים מכל הבחינות 🙏👍"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו