דלג לתוכן

איחור במחזור אחרי תרומת דם

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/10/2008 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

האם תרומת דם יכולה להיות הסיבה לכך שהמחזור שלי לא מגיע? היה לי מחזור סדיר ולפתע הוא מאחר.

תשובה:

תופעות הלוואי לאחר תרומת דם הן בעיקר חולשה קלה וסחרחורת. יש להקפיד לאכול משהו קל לפני התרומה ולשתות לפני ואחרי התרומה. 50% מנפח הדם הוא נוזלים. ברגע שתורמים דם, מאבדים נוזלים, אך על ידי שתייה מרובה הכמות שאבדה חוזרת לגוף. לגבי המחזור שמאחר, האם יש אפשרות שאת בהריון? לא מצאתי שום ספרות לגבי תרומת דם כגורם לאיחור במחזור. הסיבות העיקריות לאיחור במחזור הן הורמונליות. בכמה זמן מאחר המחזור? אמליץ לך להמתין, ואם עדיין ישנה בעיה - להתייעץ עם הרופא המטפל. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' ראיד סלים
פרופ' ראיד סלים יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
ד"ר גבי שמש
ד"ר גבי שמש עיניים
ד"ר ז'אן מרק וויינשטיין
ד"ר ז'אן מרק וויינשטיין קרדיולוגיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו