דלג לתוכן
חיסון לאישה עם RH מינוס
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/04/2008 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי סוג דם B, ורציתי לדעת למה אני צריכה לקבל זריקה לאחר לידה או הפלה, מה זאת הזריקה הזאת, ולמה רק בעלי סוג דם B מקבלים אותה.

תשובה:
סוג הדם אינו משנה אלא ה- RH, המינוס או הפלוס. כל אישה עם RH מינוס צריכה לקבל את הזריקה. הסיבה לכך היא שהסיכוי שלעובר יהיה RH חיובי הוא גבוה, ואז הגוף שלך אחרי הריון ראשון יפתח נוגדנים כנגד ה- RH החיובי של התינוק, ובהריון הבא, נוגדנים אלה יתקפו את העובר ויפגעו בו. לכן מונעים את יצירת הנוגדנים על ידי מתן החיסון. להלן קישור למידע נוסף על הנושא בפורטל אינפומד: http://www.infomed.co.il/questions/q_011104_6.htm

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
 רעות מוקדס
רעות מוקדס רפואה משלימה
5
( 26 חוות דעת )
"הייתי בסדנת תינוקות עם רעות והיא היתה כל כך מקצועית ונעימה, הסבירה לי איך לעזור לתינוקת שלי בדרכים טבעיות איך להקל כאבי אוזניים, שיניים, צינון ואיך להוריד חום. היא גם הדגימה בלייב על התינוקת שלי וזה היה מדהים לראות איך היא לאט לאט נרגעת ומרגישה טוב יותר. ממליצה בחום!"
ד"ר נטע איזנברג קוגן
ד"ר נטע איזנברג קוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 15 חוות דעת )
"יחס מקצועי ופשוט מדהימה!"
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו