דלג לתוכן
חומצה פולית לפני הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/04/2009 תאריך עדכון: 03/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני לוקחת במשך כ-3 חודשים חומצה פולית לפי המלצת הרופא. עדיין לא נכנסתי להריון. האם עלי להמשיך לקחת את הכדורים? מהו משך הזמן המקסימלי שעלי לקחת אותם? בעקבות בדיקות דם שגרתיות שעשיתי, גילו אצלי בזמן האחרון רמת קלציום גבוהה וחוסר בוויטמין D. האם יש קש

תשובה:
את כדורי החומצה הפולית יש לקחת עד שאת נכנסת להריון, ולא משנה כמה זמן התהליך לוקח לך. כשתיכנסי להריון, יחליפו לך את הכדורים לכדורי ברזל משולבים עם חומצה פולית. חומצה פולית אינה גורמת לעליה ברמת הסידן (קלציום) ולמחסור בוויטמין D. מכיוון שלא ציינת את הערכים המדוייקים, לא אוכל להרחיב עוד על חלק זה של שאלתך. ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
 מרפאת אייקו eyeco
מרפאת אייקו eyeco עיניים
4.9
( 155 חוות דעת )
"צוות מקצועי שטיפל ביעילות, ללא המתנה כלל וטיפל גם מול חברת הביטוח במהירות וביעילות תוך מתן הסברים בכל שלב. מומלץ בהחלט"
ד"ר אנדריי אנדרחנוב
ד"ר אנדריי אנדרחנוב אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"רופא מעולה ,אדיב מומלץ"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו