דלג לתוכן
הסיבות לכריתת בלוטת התריס
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/03/2008 תאריך עדכון: 05/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני 30 שנה בערך כרתו לי חלקית את בלוטת התריס. כיום שוב גדל לי הגויטר ואני אמורה לעבור כריתה של כל הבלוטה ולקחת אלטרוקסין כל חיי. אני רוצה לדעת את האמת לאמיתה: מה קורה כשאין בלוטה ומתפקדים רק עם כדורים? האם האיזון על ידי תרופות הוא תמידי? או משתנה כל

תשובה:
מומחה לכירורגיה כללית

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אריאל דינבר
ד"ר אריאל דינבר יישור שיניים ולסתות
מומחה ליישור שיניים
פרופ' עמית תירוש
פרופ' עמית תירוש אנדוקרינולוגיה
5
( 31 חוות דעת )
"תודה לפרופ' עמית על ההסבר המפורט ,סבלנות ,אכפתיות, ומקצועיות ."
נוירואקטיב - טיפול נוירופידבק ללא תרופות ב-ADHD, חרדה וקשב
נוירואקטיב - טיפול נוירופידבק ללא תרופות ב-ADHD, חרדה וקשב הפרעות קשב וריכוז
שיפור קשב, ריכוז וחרדה ללא תרופות וללא תופעות לוואי - ייעוץ ראשוני חינם!
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו