דלג לתוכן
בתאריך 22/12/02 קיבלתי חיסון נגד אבעבועות שחורות במסגרת העבודה (כבאות וה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/09/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בתאריך 22/12/02 קיבלתי חיסון נגד אבעבועות שחורות במסגרת העבודה (כבאות והצלה) . החיסון ניתן ע"י משרד הבריאות בעכו. לאחר שבוע הוזמנתי לבדיקה. בבדיקה נאמר לי שהחיסון לא ניקלט. שאלה 1 - האם יש סיבה מיוחדת שהחיסון לא ניקלט בגופי ? שאלה 2 - האם אני יכו

תשובה:
החיסון ניתן בשריטה של העור. אם לא התפתחה תגובה - או שהחיסון לא נקלט בשל בעיה טכנית, כמו שריטה לא עמוקה מספיק, או שהרכב החיסון לא היה חזק דיו, או שיש לך כבר נוגדנים בדם מחיסון קודם שקיבלת. אין בעיה להתחסן שנית מיד כשנוכחת שהחיסון לא נקלט.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' ניצן ביצ'צ'ו
פרופ' ניצן ביצ'צ'ו רפואת שיניים
בעל שם עולמי בשיקומי פה מורכבים עם אוריינטציה אסתטית ושתלים דנטליים
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
ד"ר וסים עבוד
ד"ר וסים עבוד כירורגיית פה ולסת
אחראי תחום הפרעות הלעיסה במכון להפרעות תנועה, מרכז רפואי שיבא תל השומר, אחראי מרפאת מפרק הלסת TMJ במחלקה לכירורגיה פה ולסתות, מרכז רפואי בני ציון חיפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו