דלג לתוכן
נפיחות באשך אחרי ניתוח וריקוצלה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/09/2008 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני יותר משבועיים עבר בעלי ניתוח להסרת ווריקוצלה מדרגה 3. הוא עבר את הניתוח מאחר שהווריקוצלה מפריעה לתפקוד הנכון של הזרע, והם גורמים לנו לבעיות פריון. לפני הניתוח עברנו טיפול IVF שלא הצליח. בימים האחרונים הוא מרגיש כי האשך השמאלי, בו היתה הווריקוצ

תשובה:
מומחה לכירורגיה כללית
רופאים בתחום
ד"ר רוני רוזן
ד"ר רוני רוזן גסטרואנטרולוגיה
ד"ר ירון ברין
ד"ר ירון ברין אורתופדיה
4.9
( 40 חוות דעת )
"חווית הטיפול הייתה נעימה. ד״ר היה נעים והסביר על כל התהליך והיה זמין לכל שאלה. ממליצה בחום"
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו