דלג לתוכן
העדר תסמיני הריון בשבוע ההריון ה-5
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/12/2008 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בשבוע שעבר עשיתי בדיקת הריון ביתית, והתוצאה היתה חיובית. אחרי כמה ימים עשיתי עוד בדיקה, וגם היא היתה חיובית. זה אומר שאני בשבוע ה-5. אני קצת מודאגת, כי אין לי שום תסמינים חוץ מקצת עייפות. לפני חודשיים עברתי הפלה כי לעובר לא היה דופק, אבל הרגשתי כאבים

תשובה:
זה בסדר גמור שאת לא מרגישה שום דבר. בעוד שבוע כבר תוכלי לעבור בדיקת אולטרסאונד שתראה את העובר ברחם, וככל הנראה אפשר יהיה גם לראות כבר דופק. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
מרפאת שיניים G Magic Touch כרמיאל
מרפאת שיניים G Magic Touch כרמיאל רפואת שיניים
4.9
( 163 חוות דעת )
"חוויה נעימה מקצועית ואדיבה."
ד"ר מאיר רוח
ד"ר מאיר רוח יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 44 חוות דעת )
"בכל ביקור אצל דוקטור מאיר רוח אני זוכה לקבל יחס מקצועי, רגיש מתוך דאגה ואחריות שמגלה בין אם לאותו עניין שהגעתי ובין אם ביחס לבדיקות נוספות שעשויות להיות משמעותיות עבורי"
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה בעל שם בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו