דלג לתוכן
חולשה כתופעת לוואי של אנטיביוטיקה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/01/2010 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 72. עקב גילוי חיידק הליקובקטר פילורי קיבלתי מוקסיפן פורטה וקלארידקס 2, כדורים מכל סוג פעמיים ביום, וכן לוסק במינון של 1 ביום. אני מרגיש חולשה איומה ושוכב במיטה רוב היום. האם כך זה יהיה כל זמן הטיפול?

תשובה:
חולשה עד כדי צורך לשכב הן תופעות לוואי נדירות של האנטיביוטיקה. יכול להיות שחלק מהטיפול גרם לתופעה אחרת, שהיא זהו שגורמת לעייפות, כמו אנמיה. מומלץ לגשת לבדיקה לרופא המשפחה, שיבצע גם בדיקות דם וכך יוכל לאתר את הסיבה לעייפותך. בברכה ד"ר איציק לוי רופא בכיר המרפאה לסיקור, מניעה וטיפול במחלות המועברות במגע מיני מומחה בפנימית, מחלות זיהומיות ומחלות המועברות במגע מיני

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב רפואת שיניים
ניידת לטיפולי שיניים עד הבית, שיקום הפה
ד"ר טליה דיקר כהן
ד"ר טליה דיקר כהן אנדוקרינולוגיה
אחראית מרפאת אנדוקרינולוגיית מושתלים במרכז הרפואי רבין
ד"ר דוד אוריון
ד"ר דוד אוריון נוירולוגיה
4.9
( 18 חוות דעת )
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי וזה מקנה סופר ביטחון בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו