דלג לתוכן
בני בן 19 והתגייס לא מזמן לצבא. בני סובל מאסתמה מאז היותו בן 9. טופל לרו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/01/2003 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בני בן 19 והתגייס לא מזמן לצבא. בני סובל מאסתמה מאז היותו בן 9. טופל לרוב רק בהתקפים ב- ונטולין. מאז שהתגייס יש לו התקפות יותר תכופות. רוצים לתת לו טיפול מונע על מנת שיתפקד יותר טוב. אנחנו מתנגדים. האם בצדק או לא?

תשובה:
במקרה של התקפות תכופות בהחלט יש מקום לטיפול מונע ע"י משאפים של סטרואידים המקטינים את אלמנט הדלקת בסימפונות. אין לכך תופעות לוואי והשיפור התפקודי יהיה אכן גדול. תנו לזה צ'אנס.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ירון ברין
ד"ר ירון ברין אורתופדיה
4.9
( 40 חוות דעת )
"חווית הטיפול הייתה נעימה. ד״ר היה נעים והסביר על כל התהליך והיה זמין לכל שאלה. ממליצה בחום"
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
ד"ר הדר קולב
ד"ר הדר קולב נוירולוגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בעל ידע נרחב ומקיף בתחום, לרבות בחידושים האחרונים. מאוד יסודית ונעימה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו