דלג לתוכן
קוליטיס בעבר נטלתי סטרואידים במינון נמוך כעשר שנים עקב אולצרטיבית. כעת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/01/2003 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

קוליטיס בעבר נטלתי סטרואידים במינון נמוך כעשר שנים עקב אולצרטיבית. כעת עברתי לאימוראן ובגלל זה ירדתי כעשרים וחמישה ק"ג במשקל (עודף שנוצר בגלל הסטרואידים). כעת אני עומדת להתחתן ורציתי לדעת אם הסטרואידים, או הירידה המשמעותית במשקל, עלולים לפגוע בפ

תשובה:
לא אמורה להיות בעיית פוריות בגלל הסטרואידים, אבל אסור לקחת אימוראן בהריון. אנא פני לרופא המטפל ולרופא נשים להמשך טיפול ותכנון ההריון, כי המקרה שלך מורכב ודורש גישה מיוחדת ומעקב.
רופאים בתחום
ד"ר אלכסנדר אדלמן
ד"ר אלכסנדר אדלמן אורתופדיה
אורתופד מנתח מומחה -מומחה להחלפות מפרקים
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
ד"ר מרינה ארביטמן
ד"ר מרינה ארביטמן פסיכיאטריה
מנהלת ארצית של מחלקת אשפוז בית פסיכיאטרי בצבר רפואה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו