דלג לתוכן
אשך רך אחרי ניתוח וריקוצלה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/01/2008 תאריך עדכון: 02/11/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 25. לפני כחמישה ימים עברתי ניתוח וריקוצלה high ligation לאחר אבחנה של וריקוצלה מדרגה 3, דבר שגרם להקטנת אשך שמאל. בלילה הנוכחי היה לי קרי לילה עם כמות קטנה מהרגיל של שפכה, וכמו כן, אני מרגיש שאשך שמאל שלי רך משמעותית מאשך הימני. האם התופעות

תשובה:
תיאורך לגבי האשך השמאלי מתאים למצב אחרי ניתוח כזה. אני מניחה שתעבור בקרוב בדיקה נוספת על ידי המנתח לצורך ביקורת. כרגע נראה שאין סיבה לדאגה. לגבי האשך הימני, כשהווריקוצלה בדרגה קלה עד בינונית, בדרך כלל אין צורך לנתח. עם זאת, חשוב מאוד להיות במעקב ולבדוק את המצב מפעם לפעם. אני ממליצה להסב את תשומת ליבו של הרופא שיבדוק אותך בביקורת, גם לאשך הימני. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
 מרפאת אייקו eyeco
מרפאת אייקו eyeco עיניים
4.9
( 155 חוות דעת )
"צוות מקצועי שטיפל ביעילות, ללא המתנה כלל וטיפל גם מול חברת הביטוח במהירות וביעילות תוך מתן הסברים בכל שלב. מומלץ בהחלט"
פרופ' אדריאן אלנבוגן
פרופ' אדריאן אלנבוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל אקדמי ויועץ פריון
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו