דלג לתוכן
חוסר תחושה אחרי עקירת ציפורן
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 15/01/2009 תאריך עדכון: 02/11/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כשבוע עברתי עקירת ציפורן בבוהן בשל ציפורן חודרנית. לפני העקירה הוזרק לי חומר להרדמה מקומית. מאז, אני כמעט לא חשה את אזור כף הרגל החיצוני. התחושה היחידה היא כמו דריכה על בלון. האם התופעה סבירה והאם היא חולפת? יכול להיות שעקב הזרקת חומר ההרדמה

תשובה:
מומחה לכירורגיה כללית

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים וכירורגיה גינקולוגית
ד"ר דן צין
ד"ר דן צין אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית , מחלוצי תחום הטיפול בגלי הלם
ד"ר אסף בר
ד"ר אסף בר עיניים
סגן מנהל המחלקה ומנהל מרפאות החוץ של מחלקת העיניים במרכז הרפואי וולפסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו