דלג לתוכן
הקטנת חזה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/12/2009 תאריך עדכון: 25/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

מדוע קיימת בעיה בהנקה לאחר ניתוח להקטנת חזה?

תשובה:

אחת מתופעות הלוואי של ניתוחים להקטנת חזה היא חוסר יכולת להניק לאחר הניתוח. הסיבה בכך נעוצה בעובדה כי בניתוח מסוג זה לרוב מסולקת רקמת שד רבה המכילה צינורות חלב רבים, אשר מוליכים אל הפטמה (בשל מיקומה מחדש של הפטמה). בשל כך, הנקה עשויה לעיתים להיות בלתי אפשרית. אין לרוב אפשרות לחזות מבעוד מועד אצל מי תגרם פגיעה ביכולת ההנקה ולכן הרופאים ממליצים לעבור את הניתוח רק לנשים אשר אינן מתכנות להניק, או שסיימו עם תוכניות ההנקה שלהן.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
ד"ר טל שחר-מלאך
ד"ר טל שחר-מלאך פסיכיאטריה
רופאה מומחית בפסיכיאטריה ופסיכוגריאטריה
פרופ' אילן שמעון
פרופ' אילן שמעון אנדוקרינולוגיה
4.9
( 31 חוות דעת )
"הרופא היה נעים, הקדיש זמן למעבר מדוקדק על הבדיקות והסביר מה נדרש לבצע."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו