דלג לתוכן

סרטן הושט

פורום ניתוחי ושט וקיבה

ד"ר אורי ויזל

ד"ר אורי ויזל

ד"ר אורי ויזל מומחה בכירורגיה כללית ומומחה בכירורגיה של בית החזה, מנהל יחידת ניתוחי חזה וושט במרכז הרפואי פוריה טבריה. ד"ר ויזל, יליד ישראל, למד רפואה באוניברסיטת סמלוויס שבבודפשט הונגריה, התמחה בכירורגיה כללית בחטיבה הכירורגית בבית החולים איכילוב, ולאחר תקופה בה עבד ככירורג בכיר יצא להתמחות על בניתוחי וושט וקיבה וניתוחי חזה בבית חולים בריגהם אנד וומנס, אוניברסיטת הרווארד, שבבוסטון ארה"ב שם למד ממיטב מנתחי הוושט והחזה שיטות מתקדמות לטיפול בסרטן הוושט, סרטן הריאה לרבות מזוטליאומה של בית החזה. עם סיום התמחות העל, עבר לעבוד ככירורג בכיר וכחוקר במערך לניתוחי מערכת העיכול העליונה וניתוחי בית החזה בבית חולים ע"ש מיימונידס בניו-יורק.  לאחר 6 שנים בארה"ב שם צבר ניסיון רב בניתוחים זעיר פולשניים בניתוחי מערכת העיכול העליונה וניתוחי חזה וניתוחים אנדוסקופיים, חזר עם משפחתו לארץ והצטרף למערך הכירורגי בבית חולים בלינסון. דר' ויזל עוסק במחקר קליני ומעבדתי והינו סוקר ראשי של מספר כתבי עת מובילים בכירורגיה בכלל ובניתוחיי וושט, קיבה ובית החזה בפרט. דר' ויזל זכה בפרסים ובמלגות במהלך הכשרתו הארוכה כאות להצטיינות ארוכת שנים בעשייה קלינית ומחקרית.  שטחי עניין מיוחדים:  אבחון וטיפול במחלות שפירות וממאירות של הוושט והקיבה • סרטן וושט (ESOPHAGEAL CANCER) • סרטן קיבה (GASTRIC CANCER) • תסמונת ההחזר הוושטי ריפלקס (GERD) • ניתוחי בקע סרעפתי- HIATAL HERNIA SURGERY • הפרעות תנועתיות (MOTILITY DISORDERS) של הוושט • אכלזיה, (ACHALSIA) • מחלות סעיפים (Esophageal and zenker diverticulum) • כירורגיה אנדוסקופית של מערכת העיכול העליונה POEM. אבחון וטיפול במחלות ממאירות ושפירות של בית החזה • סרטן ריאה (LUNG CANCER) • מזוטליאומה (MESOTHELIOMA SURGERY) • סרקומה (CHEST SARCOMA) • ניתוחים בדופן בית החזה (CHEST WALL SURGERY) • ניתוחים במיצר, מדיאסטינוסקופיה (MEDIASTINAL SURGERY) • ניתוחים בבלוטת הטימוס (THYMUS SURGERY) • ניתוחים למחלות שפירות (הצרויות) וממאירות של דרכי אויר- (TRACHEAL SURGERY) כירורגיה כללית זעיר פולשנית (Minimally invasive surgery) ניתוחי רובוט  ניתוחים אנדוסקופים POEM חינוך רפואי, ניתוחים באוכלוסייה הקשישה ניסיון קליני קודם:  חטיבה כירורגית, בית חולים איכילוב, אוניברסיטת תל-אביב, תל אביב חטיבה לניתוחי וושט וחזה – Brigham and Women’s Hospital, Harvard Medical School, Boston MA, USA חטיבה כירורגית, היחידה לניתוחי וחזה- Maimonides Medical School, Brooklyn, New- York, USA עיסוק במחקר: סרטן הוושט, מחלות שפירות של הוושט, בקעים סרעפתיים, אכלזיה סרטן ריאה Fluorescence guided surgery, 3D Models in Surgery ניתוחים באוכלוסיה הקשישה 050-4065235
רופאים בתחום
פרופ' אביגדור זליקובסקי
פרופ' אביגדור זליקובסקי כירורגיה
כירורג כלי דם
פרופ' משה פפא
פרופ' משה פפא כירורגיה
מנהל (בדימוס) המחלקה לכירורגיה אונקולוגית ומרכז "מירב" לבריאות השד, כירורג בכיר באסותא בתחום השד וכירורגיה של מחלות ממאירות
פרופ' סמי ניטצקי
פרופ' סמי ניטצקי כירורגיה
סגן מנהל המחלקה לכירורגיה של כלי הדם והשתלות ברמב"ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםהגדלת חזה והרמת חזה

פורום ניתוח הגדלה והרמת חזה מנוהל ע"י פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים אסף הרופא. היכנסו עכשיו והתייעצי עם מומחה!

לפורום הגדלת חזה והרמת חזה

פורוםפרוקטולוגיה ומחלות מעי

בפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי

פורוםבקע - הרניה

בפורום בקע - הרניה ניתן להתייעץ עם ד"ר משה דודאי, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום בקע - הרניה

פורוםמחלות שד וכירורגיה של השד

בפורום מחלות שד וכירורגיה של השד ניתן להתייעץ עם ד"ר מיכל שמעונוביץ מור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מחלות שד וכירורגיה של השד

פורוםכירורגית כלי דם

בפורום כירורגית כלי דם ניתן להתייעץ עם ד"ר אסף לבנון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום כירורגית כלי דם

פורוםטחורים

בפורום טחורים ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טחורים
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו