כאבי ראש כרוניים
פורום כאבי ראש ומיגרנה
פרופ' שלומית יוסט-כץ
פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה נוירולוגית בכירה. בוגרת ביה"ס לרפואה תל אביב. מומחית בנוירולוגיה ובנוירואונקולוגיה. התמקצעות בכאבי ראש. פירסמה מאמרים רבים בעיתונות מקצועית. מקבלת מטופלים בגבעת שמואל. פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה נוירולוגית בכירה במרכז הרפואי רבין (קמפוס בילינסון) ומנהלת היחידה לנוירו-אונקולוגיה במרכז דוידוף לסרטן (אשר במרכז רפואי רבין). נוירו-אונקולוגיה הינו מקצוע העוסק בגידולי מערכת העצבים ובמכלול הבעיות הנוירולוגיות בקרב חולי סרטן. פרופ' שלומית יוסט-כץ נבחרה ע"י מרכז רפואי רבין ונסעה להתמחות על בת שנתיים וחצי בנוירו-אונקולוגיה במרכז הסרטן MD ANDERSON אשר הינו מרכז הסרטן הגדול ביותר בארצות הברית. במסגרת עבודתה כנוירו-אונקולוגית פרופ' יוסט מטפלת בחולים עם מגוון בעיות: * גידולי מוח ראשוניים * גידולי מוח משניים - גרורות * סיבוכים נוירולוגיים בקרב חולי סרטן הכוללים: נוירופתיות משנית לטיפול כימותרפי פרכוסים משנית לגרורות מוחיות תופעות לוואי נוירולוגיות כתוצאה מטיפול כימותרפי וקרינתי חסרים נוירולוגיים וכאב משנית לגרורות גרמיות (cord compression) אירועים תרומבואמבוליים תסמונות פרהנאופלסטיות בנוסף, פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה רופאה בכירה במרפאה לכאב ראש בבית החולים בילינסון. במסגרת מרפאה זאת מטפלת בחולים עם כאבי ראש כגון: * מיגרנה * TENSION HEADACHE * CLUSTER HEADACH * כאבי פנים * HEMICRANIA CONTINUA * TRIGEMINAL NEURALGIA בנוסף לעיסוקיה העיקריים, ממשיכה פרופ' יוסט-כץ לעבוד כנוירולוגית כללית ומטפלת במגוון רחב של חולים עם בעיות נוירולוגיות שונות. פרופ' יוסט-כץ זוכה להערכה רבה מצד מטופליה.
כאבי ראש כרוניים אילה 24/05/2017 | 13:39שלום בת 35 מגיל 20 סובלת ממברנות של פעם בשבוע עד פעם ב 5 חודשים לאחרונה כ 5 חודשים בערך אני סובלת מכל מיני כאבי ראש מוזרים כמעט יוםיומיים פעם כואב יותר ופעם פחות לפעמים עם בחילה לפעמים בלי לפעמים כואב צד שמאל לפעמים ימין עם הקרנה של כאב לעין של אותו צד שכואב ולפעמים כואב בין הגבות ומטפס הכאב למעלה מעל המצח וחוזר חלילה הייתי אצל נוירולוג שנתן לי כדור בדיקה כך קורא לזה הוא אומר שאם הכדור יעזור סימן שזה מיגרנה ואם לא אז זה כאב מסוג אחר השאלה שלי היא למה לא להפנות אותי למיון עם סיטי אני כבר 5 חודשים כך עכשיו למשל התחיל לי כאב שנראה כמו מיגרנה בצד שמאל עם הקרנה לעין כואב לי ממש שלחתי את בעלי לקנות את התרופה האם את חושבת שעלי פשוט לגשת למיון ולבקש סיטי אני לא יכולה יותר אני אמא ל 4 וקשה לי ומרגישה שלא ממש מתיחסים אלי בקופת חולים . אני ממש דואגת אין לי תאבון מה שעוד חותר גורם לי לכאביםהוסף תגובה
תשובת מומחה כאב ראש דר' שלומית יוסט-כץ 28/05/2017 | 22:16אילה שלום ,אני מניחה שהבדיקה הנוירולוגית היתה תקינה והרופא מכיר אותך זמן רב והתרשם שאין שינוי בתלונות. במידה וחל שינוי משמעותי באופי הכאב המוכר לך מתקבל על הדעת לחזור על הדמיה. תרגישי טוב.הוסף תגובה
כאבי ראשאא 04/06/2017 | 10:58תודה על התשובה מהפעם האחרונה ששלחתי לך הודעה לא היה לי כאבים לקחתי את הכדור באותו יום שכאב בבוקר אך הכאב עבר רק בערב איך ששתיתי נס קפה האם הכדור שהרופא נתן לי (לבדוק אם זה מיגרנה) יכול להשפיע אחרי הרבה שעות או שבעצם הכאב עבר בלי קשר לכדור ?הוסף תגובה
תשובת מומחה כאב ראש דר' שלומית יוסט-כץ 04/06/2017 | 22:32על איזה כדור מדובר?הוסף תגובה
מגרנהאילה 11/06/2017 | 00:49שלום בהמשך לשאלה קוראים לתרופה אימיטרקס בפעם הראשונה לקחתי כמו שכתבי לך זה עזר רק אחרי 8 שעות שחשבתי הביתה ושתיתי נס קפה ובפעם השניה שכאב זה עבר אחרי חצי שעה מלקחת הכדור את חושבת שזה בגלל הכדור כי בפעם הראשונה זה לא עזר רק אחרי 8 שעות ששתיתי קפה . השאלה היא אם זה מיגרנה במידה וזה עובר אחרי לקיחת הכדור אז זה בטוח מיגרנה? כי במיגרנה יש לי גם בחילות יפה לא היה אני לא יודעת כבר ממה זה לפעמים זה מרגיש יותר כאב של סינוסיטיס מה שסבלתי הרבה שנים אני ממש מדוכאת כי לא עושים לי סיטי לדעתי רק סיטי יכול לשלול באמת על אף שעשה לי בדיקה נוירולוגית ואמר שזה בסדר .למה רופאים מתעקשים לא למהר לעשות סיטי אם יש כאבים 5 חודשים על בסיס כמעט יום יומי אומנם לרוב המכריעה אילו כאבים קלים מאוד אך עדיין עצם העובדה שכואב וגם ככה אני היפוכונדרית מה שעוד חותר מקשה עלי לחיות רגיל בלי פחדים וחרדות.הוסף תגובה
תשובת מומחה מיגרנה דר' שלומית יוסט-כץ 11/06/2017 | 20:15אילה שלום, תגובה אחרי 8 שעות אינה קשורה לתרופה, תגובה לאחר חצי שעה קשורה. לא ממהרים לשלוח להדמיה על מנת למנוע ממך חשפיה לקרינה. במידה ולא חל שיפור במצבך ממליצה לך לחזור לנוירולוג שלך.הוסף תגובה
מיגרנהאילה 11/06/2017 | 20:32תודה על המענה אם יכאב שוב אחזור אליוהוסף תגובה
מגרנהאילה 19/06/2017 | 09:05שלום זאת שוב אני שוב היה לי כאבי ראש שבוע שעהג יום רביעי כאבים בין הגבות רק שהפעם זה היה יחסית חזק לקחתי שוב את הכדור אך לא עזר אולי בגלל שלקחתי רר בלילה והכאבים התחילו בצהוריים בכל מיקרה זה היה ביום רביעי האחרון ואתמול יום ראשון שוב פעם כאב לי אלה שזה כאב הפעם בצד ימין כלומר רקה ימנית עם הקרנה לעין ימין אני כבר לא יודעת מה לעשות גם אתמול לקחתי את הכדור שוב בלילה ולא ממש עזר אני זוכרת שנרדמתי לחצי שעה והתעוררתי עם קצת שיפור אני לא יודעת אם בגלל הכדור או כי נרדמתי התור לנוירולוג רק עוד שבועיים ובנתיים אני בובלת וסובלת רציתי לדעת כמה יעלה לי לעשות סיטי באופן פרטי אני לא רגוע ולא בטוחה שהרופא יתן לי הפניה וגם אם יתן אני לא רוצה לחכות שבועיים עד לתור ואחר כך אצטרך מין הסתם להמתין הרבה לסיטי עצמו .הוסף תגובה
תשובת מומחה בדיקת CT דר' שלומית יוסט-כץ 19/06/2017 | 22:42אילה היקרה, קודם כל תרגישי טוב. לצערי איני יודעת עליות של בדיקות הדמיה.הוסף תגובה
נושאים מרכזיים
מחלות קשורות
-
דלקת קרום המוח
-
נוירופיברומטוזיס
בדיקות קשורות
-
קובלט בדם
-
בדיקת שדה ראיה
תרופות קשורות
-
ריזאטריפטאן
-
אופטומומאב (קיסימפטה)
מונחים קשורים
-
אגוניסט
-
הידרותרפיה
רופאים בתחום

ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8 ( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
פורומים נוספים בתחום
פורוםכאבי ראש ומיגרנה
פורום כאבי ראש ומיגרנה מנוהל ע"י ד"ר שלומית יוסט-כץ, נוירולוגית בכירה ומנהלת היחידה לנוירו-אונקולוגיה בבלינסון. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!
לפורום כאבי ראש ומיגרנהפורוםטיפולי קנאביס בילדים
בפורום טיפולי קנאביס בילדים ניתן להתייעץ עם ד"ר ורוניקה צ'רנוחה, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!
לפורום טיפולי קנאביס בילדים


פרופ' שלומית יוסט-כץ
ד"ר ורוניקה צ'רנוחה