דלג לתוכן

אני אישה בת 3+34 ילדים. והותקן לי התקן מסוג מירנה לפני כשנה. לאחר

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/03/2003 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

אני אישה בת 3+34 ילדים. והותקן לי התקן מסוג מירנה לפני כשנה. לאחר כמה חודשים, ובהדרגה הפסיק המחזור הסדיר לחלוטין. בתקופה האחרונה אני סובלת מהזעת יתר בעיקר בלילה. האם התופעה סבירה להתקן וההורמון שהוא מפריש ? ההזעה בלילות חזקה ומציקה במיוחד.

תשובה:

לאחר מספר חודשי שימוש במירנה הדימום במחזור מתקצר ופוחת בכמותו. לאחר שנה, ל 20% מהנשים המשתמשות בהתקן זה ייפסק דימום המחזור לחלוטין כי ההורמון שבהתקן גורם לרירית הרחם להיות דקה מאוד. הדימום יחזור עם הוצאת ההתקן. הזעת היתר אינה קשורה למירנה למיטב ידיעתנו. מומלץ לפנות לרופא המשפחה כדי לבדוק את תפקודי בלוטת התריס ולברור סיבות נוספות שקשורות בהזעה.
רופאים בתחום
ד"ר מאיר בן-נון
ד"ר מאיר בן-נון רפואת כאב
ד"ר אבי פצ'ו
ד"ר אבי פצ'ו וטרינרים
פרופ' מיכאל דרקסלר
פרופ' מיכאל דרקסלר כירורגיה אורתופדית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו