דלג לתוכן
עשיתי בדיקת פוריות אצל רופא נשים. בבדיקה יצא שהורמון הפרולקטין גבוה - 1
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/03/2003 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

עשיתי בדיקת פוריות אצל רופא נשים. בבדיקה יצא שהורמון הפרולקטין גבוה - 1022 . מהו ההסבר לחריגה זו והאם יש קשר ללחץ נפשי ולעליה בהורמון זה.

תשובה:
ישנן סיבות רבות לרמת פרולקטין גבוהה, למשל - הריון, גידול שפיר בבלוטת ההיפופיזה, פעילות גופנית, מצבי לחץ, גירוי פטמות, צלקות ובעיות בקיר בית החזה, גירוי מיני, תרופות פסיכיאטריות ותרופות להורדת לחץ דם, אי ספיקת כליות, אי ספיקת כבד, תת פעילות בפעולת התריס ועוד. על מנת להתקדם בבירור עליך לפנות לרופא אנדוקרינולוג. יש לבצע מספר מדידות חוזרות של רמת הפרולקטין, ואז במידת הצורך להחליט על ביצוע MRI או בדיקת שדות ראיה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יובל הורביץ
ד"ר יובל הורביץ נפרולוגיה
5
( 220 חוות דעת )
"האמת כל מה שאני אכתוב זה לא מספיק אני בת 73 ועוד לא נתקלתי ברופא קמו דר" יובל הנכבד יחס אכפתיות מקצועי עם נשמה טובה תודה לאומית על הבחירה של רופא מקסים מכל הבחינות 🙏👍"
ד"ר רחל בן חיון
ד"ר רחל בן חיון נוירולוגיה
מנהלת השירות הקוגניטיבי במכון לשבץ מוח וקוגניציה, בית חולים רמב"ם
 מרפאת אייקו eyeco
מרפאת אייקו eyeco עיניים
4.9
( 155 חוות דעת )
"צוות מקצועי שטיפל ביעילות, ללא המתנה כלל וטיפל גם מול חברת הביטוח במהירות וביעילות תוך מתן הסברים בכל שלב. מומלץ בהחלט"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו