דלג לתוכן
נטילת אלטרוקסין, אומפרדקס, ציפרלקס, אומגה 3 וברזל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/03/2008 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 66, סובלת מתת-פעילות בלוטת התריס ולוקחת אלטרוקסין. בנוסף, אני סובלת מאנמיה וריפלוקס. האם יש בעיה לקחת את התרופות הבאות יחד: אלטרוקסין, אומפרדקס, תוסף ברזל, אומגה 3, ציפרלקס?

תשובה:
הבעיה היחידה בשילוב תרופות זה הוא שאת תוספי הברזל רצוי לקחת בסביבה חומצית, מפני שכך הוא מיטיב להיספג, ואילו האומפרדקס, תפקידו להוריד את רמת החומציות בקיבה. אולם תוכלי לקחת את שני כדורים אלה בשעות נפרדות, וכך לפתור את הבעיה. מעבר לכך, אין בעיה ליטול את התרופות יחד. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' אלה נפרסטק
פרופ' אלה נפרסטק המטולוגיה
5
( 29 חוות דעת )
"חוויה מעולה"
ד"ר אנדריי אנדרחנוב
ד"ר אנדריי אנדרחנוב אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"רופא מעולה ,אדיב מומלץ"
ד"ר שירה שור
ד"ר שירה שור גסטרואנטרולוגיה
5
( 9 חוות דעת )
"ד"ר שור מקצועית, נעימה, מסבירת פנים ומאד מרגיעה שזה סופר חשוב בטיפול הזה."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו