דלג לתוכן
נטילת למיקטל לאפילפסיה יחד עם ויטמין B12
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/04/2008 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אובחנתי כאפילפטית לפני שנתיים וחצי. מאז אני נוטלת למיקטל, נכון לעכשיו במינון של 500 מ"ג מדי יום. במקביל, בגלל מחסור בוויטמין B12, אני נוטלת תוסף (1000 מ"ג ביום). האם יש סתירה בין השניים, ואילו תופעות לוואי עלולות להיות?

תשובה:
אין סתירה בין שני התכשירים. לא ידוע על השפעות מזיקות אפילו בנטילת מינונים גבוהים של ויטמין B12. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב רפואת שיניים
ניידת לטיפולי שיניים עד הבית, שיקום הפה
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 28 חוות דעת )
"דר' סגייה מקצועית, אדיבה ופונקטואלית..היה תהליך נעים לאורך כל הדרך."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו