דלג לתוכן

בעיות במתן שתן עם נטילת סרוקסאט ואסיוול

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/06/2008 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

גבר בן 42 מאובחן כסובל מדיכאון, נוטל סרוקסאט ואסיוול. הוא גם סובל מהרטבת לילה. האם נטילת אסיוול יכולה להיות גורם אפשרי לתופעה, משום שהאסיוול גורם להרפיית השרירים, אולי גם זה של הסוגר השתן? אם כן, מהן האפשרויות התרופתיות האחרות?

תשובה:

בין תופעות הלוואי של אסיוול (או בשמו הגנרי diazepam), תרופה ממשפחת הבנזודיאזפינים, ישנן אי-שליטה על סוגרי השתן, וגם אצירת שתן. תוכלו לקרוא עוד על התרופה באינדקס התרופות: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=79

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אוצם חסיד
ד"ר אוצם חסיד עיניים
 המרכז הישראלי לאלרגיה
המרכז הישראלי לאלרגיה אלרגיה ואימונולוגיה
מרפאת אורולוגים אורומדיק UroMedic
מרפאת אורולוגים אורומדיק UroMedic אורולוגיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו