דלג לתוכן
סוכרת שבאה לידי ביטוי אחרי טיפול עם סטרואידים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/06/2009 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בעלי, בן 68, טופל במשך תקופה בפרדניזון וחלה בסוכרת מטיפוס 2. זה היה לפני שנה. האם יש אפשרות שהסוכרת תעבור?

תשובה:
אחד הסיבוכים של טיפול בסטרואידים הוא הפרעה במשק הסוכר. הדבר יכול להתבטא בהיפרגליקמיה (עליה של רמת הסוכר בדם), אי-סבילות לסוכר (מצב של סוכרת סמויה) ועד סוכרת גלויה. לצערי, הסוכרת היא מחלה כרונית, והסטרואידים גורמים לנטייה זו לצאת מן הכוח אל הפועל. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר משה מלכין
ד"ר משה מלכין עיניים
4.9
( 465 חוות דעת )
"עברתי ניתוח קטרקט אחד ואני מחכה לבא. ד"ר מלכין הוא מקצוען מצוין, קשוב ורופא טוב מאוד."
 איילת גייר - השתלות שיער וטיפולים מתקדמים
איילת גייר - השתלות שיער וטיפולים מתקדמים השתלת שיער
החברה נולדה מתוך חזון אמיתי: לאפשר לגברים ולנשים בישראל להגשים את החלום לשיער מלא, טבעי ובריא – בדרך המקצועית, האחראית והאישית ביותר
ד"ר שלמה דוידוביץ
ד"ר שלמה דוידוביץ נוירוכירורגיה
4.9
( 47 חוות דעת )
"ד״ר שלמה דוידוביץ לא מיהר לנתח. בדק שלח לזריקה אפידורלית תחת שיקוף ועוד וכשזה לא עזר ( 7 חודשים) נאות לנתח ואחרי שעתיים נסעתי הביתה אלא שבדיוק בשעה הזאת היתה הפגנה ובמקום להגיע אחרי שעתיים זה לקח 6 שעות אבל לא קשור ככלל לרופא"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו