דלג לתוכן
דימום מהטבור וקולות בזמן השינה אצל תינוקת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/12/2008 תאריך עדכון: 17/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

הבת שלי בת שבועיים. חבל הטבור נשר לה חלקית לפני שבוע. הבוקר ראיתי שהטבור מעט מדמם, האם זה בסדר? אחרי שהיא נרדמת, היא משמיעה קולות. חלק מהזמן היא ישנה רגועה, אבל חלק מזמן השינה שלה מלווה בקולות מצידה. מה זה אומר?

תשובה:
הטיפול בדימום תלוי בכמות הדימום. אם הדימום הוא רב, גשי לרופא המטפל. אם הוא מועט, סביר להניח שיפסיק מעצמו. הקפידי רק לחטא את המקום כ-3 פעמים ביום. הקולות שבתך משמיעה אינם מדאיגים כל עוד אינם מלווים בקשי נשימה, בחנק או בהכחלה. אם כן, שוב, גשי לבדיקת רופא. בהצלחה. ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו