דלג לתוכן
העדר מחזור אחרי הפסקת גלולות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/12/2007 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בחודשים אוגוסט וספטמבר לקחתי גלולות ברצף כדי לדלג על מחזור אחד. לאחר סיום החפיסות לא חידשתי את לקיחת הגלולות, אך מאז, גם בחודשים אוקטובר ונובמבר, לא קבלתי את המחזור. ברצוני לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכך ומה עלי לעשות.

תשובה:
תופעה זו היא תופעה נפוצה לאחר הפסקת שימוש בגלולות. אני מציעה לך להמתין עוד חודש-חודשיים לפני שאת פונה לבדיקות. האם לפני השימוש בגלולות קיבלת מחזור סדיר? אם המצב לא יסתדר בחודשים הקרובים, ייתכן שיש לך הפרעה בביוץ. אם את מעוניינת להיכנס להריון, גשי לרופא הנשים שלך לבדיקה ובירור. אם את לא מעוניינת להיכנס להריון, אני מאמינה שהוא ימליץ לך לחזור לשימוש בגלולות על מנת לקבל מחזור. אך כמו שכתבתי, קודם המתיני עוד קצת כדי לראות אם המחזור מגיע ספונטנית. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר כנרת טננבאום גביש
ד"ר כנרת טננבאום גביש יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחית באולטראסאונד ורפואת האם והעובר, מנהלת מרפאת תאומים בבית חולים בלינסון
ד"ר שירית כזום בייזר
ד"ר שירית כזום בייזר קרדיולוגיה
5
( 6 חוות דעת )
"זה מתחיל עם מבע הפנים הנעים, המבט בעיניים, דאגה אמיתית, סבלנות ורוגע עם טיפה הומור- כל זה כבר מרפא! גישת רפואה שלא הכרנו! תודה מעומק הלב (תרתי משמע)."
ד"ר עומר טהה
ד"ר עומר טהה עור ומין
רופא בכיר במחלקת עור, אחראי מרפאת גידולים, אחראי חדר ניתוח אמבולטורי - דרמטוכירורג, ביה"ח בילינסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו