דלג לתוכן
לפני חודש עברתי בדיקות דם, שתוצאותיהן לא היו תקינות: neutrophils % dif 32 (נורמה 70-40) lymphocytes % dif 52 (נורמה 40-20) lymphocytes - abs- dif 3 (נורמה 4.5-0.9) לאחר שבועיים ביצעתי בדיקה חוזר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/12/2007 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני חודש עברתי בדיקות דם, שתוצאותיהן לא היו תקינות: neutrophils % dif 32 (נורמה 70-40) lymphocytes % dif 52 (נורמה 40-20) lymphocytes - abs- dif 3 (נורמה 4.5-0.9) לאחר שבועיים ביצעתי בדיקה חוזרת, והתוצאות החמירו: 30.5, 61.5 ו-4.6, בהתאמה. אנ

תשובה:
אין סיבה לדאגה. אם את מרגישה טוב, ולא סובלת מחום או מכאבים כלשהם, הייתי חוזרת על הבדיקה בעוד שבועיים, כמו שהרופאה המליצה. לפעמים יש בגוף וירוסים מוחלשים שאינם מצליחים לעורר את המערכת החיסונית עד כדי כאבים או חום, ועלייה ברמת הלימפוציטים מספיקה כדי להשתלט עליו. רמת הלימפוציטים שלך אמנם מעל הנורמה, אך לא ברמה מדאיגה. לעיתים גם תוצאות הבדיקות משתנות בהתאם למעבדה שמבצעת את הבדיקה. ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
ד"ר יובל סופרו
ד"ר יובל סופרו נוירוכירורגיה
4.8
( 39 חוות דעת )
"דר סופרו מקצועי ואנושי.."
פרופ' רונן דבי
פרופ' רונן דבי אורתופדיה
5.0
( 39 חוות דעת )
"תודה והערכה רבה על הּטיפול המקצועי והמסור ועל ההתייחסות לכל שאלה ונושא שעולה 🙏❤️"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו