דלג לתוכן
אשה עם קרישיות יתר שמנסה להרות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/12/2007 תאריך עדכון: 23/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בעקבות מקרים של הירדמות הפנים ויד שמאל בהריון ולאחר הלידה, שעברו בהצלחה, פניתי לנוירולוג, ובבירור קרישיות יתר נמצא PCR MTHFR הומוזיגוט. בייעוץ אצל המטולוג נקבע כי עלי להימנע מתכשירים הורמונליים, לקחת Tricardia פעם ביום, ואספירין בזמן הריון בלבד.

תשובה:
נטילת גלולות אינה גורמת לאי-פריון. לעיתים, נטילה רצופה ומומשכת יכולה להוביל למספר מחזורים שאינם ביוציים מייד לאחר הפסקת הנטילה, אך מכיוון שאת טוענת שבייצת, לא נראה שזהו המצב אצלך. ממצא קרישיות היתר אינו אמור להשפיע על סיכויי הכניסה להריון. העניין מחייב רק מעקב ומשנה זהירות במהלך ההריון, כפי שהוסבר על ידי ההמטולוג. אינני יודעת כמה זמן את מנסה להרות, אך דעי שהזמן הממוצע לכניסה להריון עומד על כ-7 חודשים. אני ממליצה לך להמשיך ולנסות, ובהמשך, אם לא יעלה הדבר בידכם, גשי לרופא הנשים לבירור. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' דניאל לנדאו
פרופ' דניאל לנדאו ילדים
4.9
( 23 חוות דעת )
"חוויה מצויינת. תודה רבה."
ד"ר ראניה אלח'טיב פאהום
ד"ר ראניה אלח'טיב פאהום כירורגיה פלסטית
מנהלת המחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת בבית החולים בני ציון, חיפה
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו