דלג לתוכן
דימום מהנרתיק עקב פוליפ ברחם
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 31/12/2008 תאריך עדכון: 24/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

זה כחודש אני סובלת מדימומים בלתי פוסקים. הרופא שלח אותי לבדיקת אולטרסאונד וגינלי למרות הדימומים והממצאים הם: בתוך חלל הרחם נצפה ממצא סולידי בגודל 148 מ"מ (פוליפ אנדומטריאלי במקום ראשון) קוטר בחתך רוחבי: 15 מ"מ. בשחלה שמאלית נצפה ממצא

תשובה:
האם נלקחה ביופסיה מהפוליפ? האם את עדיין מקבלת מחזור? הדימומים אותם את מתארת יכולים להיגרם על ידי מספר סיבות, שרובן קשורות לחוסר איזון הורמונלי. חוסר האיזון יכול להיגרם אם את מגיעה לגיל המעבר, או עקב תהליך פתולוגי כלשהו, או בשל תרופות היכולות לגרום לדמם. הממצא הסולידי יכול להיות הסיבה לדימום. חשוב ביותר לברר מהו ממצא זה ואם הוא שפיר או ממאיר. אני מניחה שרק לאחר אפיונו יחליטו אם יש צורך להוציאו. ללא מידע זה, וכן מידע נוסף לגבי עברך הרפואי ומחלות הרקע שלך, איני יכולה להמליץ לך מה לעשות. עלייך להישאר במעקב אצל הגינקולוג המטפל, ולאחר קבלת התוצאות, להחליט על המשך טיפול. בהצלחה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין רפואת שיניים
רפואת שיינים לילדים, כירורגיה פה ולסת, פרוטטיקה מתקדמת
ד"ר בתיה יפה
ד"ר בתיה יפה כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית
ד"ר נטע בומס יונאי
ד"ר נטע בומס יונאי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופאה בכירה במערך נשים ויולדות וביחידת האולטרסאונד הגניקולוגי בבית החולים כרמל בחיפה ושירותי בריאות כללית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו