דלג לתוכן
חריגה קלה מערכי נורמה של בילירובין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/03/2008 תאריך עדכון: 28/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בבדיקת דם שבעלי עבר היתה תוצאת ספירת הבילירובין 1.3. בעלי בן 43.

תשובה:
ערכי בילירובין תקינים הם עד 1.1. הערך שנמצא בדם של בעלך לא חורג מכך בהרבה, ולכן איני מתייחסת אליו כאל חריג. כמו כן, בלא נתונים נוספים, קשה להתייחס למקרה. ההמלצה שלי היא לחזור על הבדיקה בשנית בעוד מספר שבועות. האם היה זה הערך היחיד מחוץ לטווח הנורמה? יש לזכור שחריגות קטנות בלבד מטווח הנורמה אינן בהכרח פתולוגיות. תלוי גם מהם הסימפטומים שיש למטופל. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יעקב דן - פרופ' לרפואת עיניים GWU D.C
ד"ר יעקב דן - פרופ' לרפואת עיניים GWU D.C עיניים
4.9
( 40 חוות דעת )
"הטיפול נערך במקצועיות רבה. טעם לפגם במרפאה המפוארת שאין שם קליטת אינטרנט ולא ניתנת סיסמא לeifi"
ד"ר שירית כזום בייזר
ד"ר שירית כזום בייזר קרדיולוגיה
5
( 6 חוות דעת )
"זה מתחיל עם מבע הפנים הנעים, המבט בעיניים, דאגה אמיתית, סבלנות ורוגע עם טיפה הומור- כל זה כבר מרפא! גישת רפואה שלא הכרנו! תודה מעומק הלב (תרתי משמע)."
ד"ר אריאלה סיטון-יעקובסון
ד"ר אריאלה סיטון-יעקובסון יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 56 חוות דעת )
"דר אריאלה סיטון-יעקובסון היא רופאה נדירה. יש לה סבלנות בלי סוף, מסבירה בצורה מלאה ומובנת , מקצועית ברמה גבוהה מאוד ועונה על כל שאלה שעולה מהפגישה הראשונה ועד אחרי הניתוח."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו