דלג לתוכן
היפוטוניה ופרופיל צבאי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/03/2010 תאריך עדכון: 14/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 19. היתה לי היפוטוניה כשנולדתי, לא אכלתי עד גיל שנתיים, וכעת אני הולך לצו ראשון. האם אני צריך לכתוב שהיתה לי בעיה כזאת? האם יורידו לי על זה פרופיל?

תשובה:
עברו כמה שנים מאז גיל שנתיים, וסביר להניח שהתחזקת וגדלת! לדעתי אין צורך שתזכיר כזה דבר, זה לא רלוונטי למצבך היום. וגם אם תספר, או אם ימצאו את זה באיזה תיק רפואי ישן, לא נראה לי שזה ישפיע על הפרופיל שלך. שיהיה לך גיוס קל, ושמור על עצמך. קתרין אטל - פיזיותרפיסטית
רופאים בתחום
ד"ר בן שטרית גדי מומחה היסטרוסקופיה
ד"ר בן שטרית גדי מומחה היסטרוסקופיה יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 19 חוות דעת )
"רופא מעולה עם סבלנות אין סופית. חייבת גם לכתוב שיש לו אחות שמלווה אותו בשם לונה שהיא הצליחה להרגיע אותי לאורך הטיפול. ד״ר גדי נכס לרפואה ממליצה בחום ואהבה ❤️"
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
פרופ' אבישג לייש פרקש
פרופ' אבישג לייש פרקש קרדיולוגיה
5
( 5 חוות דעת )
"רו9אה נעימה מאד. אמנם זה ייעוץ ראשון אצלה ואמור להיות המשך וגם ניתוח לאחר מכן אך אם לשפוט לפי ההתחלה, אני מניחה שיהיה טוב מאד."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו