דלג לתוכן
אני בת 40, ובמשך 5 השנים האחרונות השתמשתי בהתקן תוך-רחמי מסוג מירנה. הרופאה המליצה לא לחדשו ולעבור לגלולות למניעת הריון, מכיוון שאני סובלת מתסמונת קדם-וסתית חמורה, שכוללת דיכאון ועצבנות. מאז שהוצא ההת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/03/2008 תאריך עדכון: 28/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 40, ובמשך 5 השנים האחרונות השתמשתי בהתקן תוך-רחמי מסוג מירנה. הרופאה המליצה לא לחדשו ולעבור לגלולות למניעת הריון, מכיוון שאני סובלת מתסמונת קדם-וסתית חמורה, שכוללת דיכאון ועצבנות. מאז שהוצא ההתקן אני סובלת עוד יותר מדיכאון, מחוסר מנוחה, מבעיות

תשובה:
על פי מה שכתבת, נראה כי הדכאונות אינם קשורים לתסמונת קדם-וסתית, להתקן או להוצאתו. כדאי להמשיך בירור של הדיכאון אצל מומחה בתחום, פסיכיאטר או פסיכולוג. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
ד"ר רחל בן חיון
ד"ר רחל בן חיון נוירולוגיה
מנהלת השירות הקוגניטיבי במכון לשבץ מוח וקוגניציה, בית חולים רמב"ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו