דלג לתוכן

הפסקת שימוש ברואקוטן באמצע טיפול

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/07/2008 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

אני אמורה להתחיל את הטיפול ברואקוטן, ורציתי לדעת, אם אחליט להפסיק את הטיפול באמצע - מה יהיו ההשלכות של זה? שמעתי שתי גרסאות. האחת היא שלא יקרה שום דבר חריג. השניה היא שהאקנה יחמיר ויהיה גרוע עוד יותר ממה שהיה.

תשובה:

לא מצאתי חומר לפיו אם מפסיקים את השימוש בתרופה, האקנה מחמיר עוד יותר מבמצב ההתחלתי. הגיוני כי אם מפסיקים את הטיפול המצב יכול לחזור לקדמותו. אני מניחה שקיבלת עצות מאנשים שטופלו בעבר ומניסיונם, ועם זה אי אפשר להתווכח. עם זאת, הפסקת הטיפול באמצע הוא דבר שנילקח מראש בחשבון, היות שלתרופה זו תופעות לוואי רבות, שלעיתים מצריכות את הפסקתה. תוכלי לקרוא על כך באינדקס התרופות של אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug2.asp?dID=14

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דוד רותם
ד"ר דוד רותם אורתופדיה
ד"ר פאני בנימיני
ד"ר פאני בנימיני פסיכיאטריה
ד"ר שלומי סימן טוב
ד"ר שלומי סימן טוב עיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו