דלג לתוכן
ביצוע בדיקת העמסת סוכר בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/04/2008 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

עשיתי בדיקת העמסת סוכר קצרה בשבוע ה-27 של ההריון, שיצאה מעט גבוהה. כעת אני בשבוע ה-31 ואמורה לעשות את בדיקת העמסת הסוכר הארוכה. האם השבוע ה-31 זה לא מאוחר מידי? ולגבי דיאטה - כמה ימים לפני הבדיקה צריך להתחיל אותה? שמעתי דיעות לכאן ולכאן: האם עלי לה

תשובה:
אף פעם לא מאוחר לבצע בדיקה לגילוי סוכרת הריון. לפני הבדיקה את אמורה לאכול כרגיל, לא להרבות בכוונה באכילת פחמימות, אך גם לא להפחית בהן. חשוב לבצע את הבדיקה בבוקר, לאחר צום של 8 שעות. בהצלחה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
ד"ר יהונתן שפירא
ד"ר יהונתן שפירא עור ומין
4.8
( 22 חוות דעת )
"יצאתי בהרגשה שסוף סוף מישהו מנסה להבין באמת את הבעיה והמקור שלה בצורה מקצועית נגישה ונעימה"
פרופ' ניר סורקין
פרופ' ניר סורקין עיניים
5
( 7 חוות דעת )
"כל הטיפול נעשה ברגישות גדולה, הבנה לחרדתיות שלי, בנועם ושלווה. התקבלתי בסבר פנים יפות גם ע"י הצוות המנהלתי וגם ע"י הצוות הרפואי. אני מרגישה טוב בעקבות ניתוחי העיינים ועל כך תודתי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו