דלג לתוכן
רופא הנשים שלי אמר לי שאני לא מחוסנת כנגד אדמת. עשיתי חיסון משולב. <br /
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/04/2005 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

רופא הנשים שלי אמר לי שאני לא מחוסנת כנגד אדמת. עשיתי חיסון משולב. הרופא אומר לי שאני צריכה לחכות חודש לפני שאנסה להיכנס להריון. האחות אמרה לי שעל פי מדריך החיסונים לא צריך להמתין. מה אתם אומרים?

תשובה:
אנחנו מסכימים עם רופא הנשים שלך, וממליצים לך לחכות חודש עד שתנסי להיכנס להריון. לא קיימים דיווחים על הופעת מומים עקב חיסון בהריון, אך מקובל לחכות חודש ליתר ביטחון.
רופאים בתחום
ד"ר רוני שפר
ד"ר רוני שפר ילדים
5
( 27 חוות דעת )
"דר רוני דאג וטרח כדי להעניק לביתי את הטיפול הכי טוב ועזר לנו לקבל את האישורים הנדרשים"
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 67 חוות דעת )
"הטיפול היה נהדר התוצאות של הניתוח גם"
פרופ' לאון גרינהאוס
פרופ' לאון גרינהאוס פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה באבחון וטיפול דיכאון, חרדה, מאניה דיפרסיה ומצבים פסיכיאטרים מורכבים-פרופסור אמריטוב האוניברסיטה העברית, לשעבר מנהל בית חולים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו