דלג לתוכן
תופעות לוואי קשות של טרבולין אצל חולת אסתמה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/04/2009 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 30. יש לי אסתמה קלה מאוד, ואני משתמשת במשאף ונטולין בתדירות של פעם בשנה. לפני יומיים התחיל לי קוצר נשימה ולא היה לי משאף. אתמול הרגשתי כבר שנהיה לי כאב ראש מחוסר חמצן. חברה נתנה לי מכשיר אינהלציה עם טרבולין. שמתי 1 מ"ל ונטולין ו-1 מ&quo

תשובה:
רעד שרירים היא תופעה שכיחה שנגרמת על ידי טרבולין (Terbutaline). תוכלי לקרוא על כך באינדקס התרופות של אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug4.asp?dID=118
רופאים בתחום
ד"ר אלכסיי בונין
ד"ר אלכסיי בונין אורתופדיה
סגן מנהל מחלקת אורתופדיה בסורוקה
ד"ר יריב שטבהולץ
ד"ר יריב שטבהולץ הסרת צלקות אקנה בלייזר
4.9
( 48 חוות דעת )
"אני מרוצה מאוד מהטיפול. שיפר לי דרסטית את איכות החיים."
 סאלוס
סאלוס פנימית
הבית לרפואה פרטית מתקדמת
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו