דלג לתוכן
עברתי בשנה שעברה ניתוח פיסורה. היום לאחר לידה חזרה לי הפיסורה ואני סובל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/04/2005 תאריך עדכון: 03/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

עברתי בשנה שעברה ניתוח פיסורה. היום לאחר לידה חזרה לי הפיסורה ואני סובלת מכאבים עזים. נאמר לי לקחת שמן פראפין ולבצע אמבטיות הרגעה - אך ללא הועיל. האם עלי לבצע ניתוח נוסף ? האם קיימת משחה שאוכל לקחת במקום זאת ?

תשובה:
היינו מציעים לך לא להתייאש בשלב זה מן הטיפול השמרני - הקפידי על תזונה עשירה בסיבים, שזיפים מיובשים, תכשירים משלשלים ועוד. על פירוט הטיפול בפיסורה אנאלית תוכלי לקרוא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_041205_6.htm

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין רפואת שיניים
רפואת שיינים לילדים, כירורגיה פה ולסת, פרוטטיקה מתקדמת
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו