דלג לתוכן
עליית חום אצל ילד שסובל מחוסר ב-G6PD
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/04/2009 תאריך עדכון: 03/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם ילד הסובל מחוסר ב- G6PD אמור לקבל חום גבוה ולסבול מכאבי בטן יותר מאחרים, או שכדאי לחפש סיבות אחרות לחום?

תשובה:
לא, אין סיבה לכך, אלא אם כן הילד נחשף לאחד החומרים הגורמים להתפרצות. כדאי לחפש בכל מקרה את הסיבה לחום הגבוה. בהצלחה ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' יצחק ברוורמן
פרופ' יצחק ברוורמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי הלל יפה
ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר רפואת שיניים
מנהל מרכז להשתלות שיניים ואסתטיקה במרכז יהלום
ד"ר אופיר לוי
ד"ר אופיר לוי נוירולוגיה
5
( 14 חוות דעת )
"הבדיקה הייתה יסודית, הוא בסוף הסביר וענה על כל השאלות שלי הרופא היה סבלני ונעים מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו