דלג לתוכן

לאחרונה התחלתי להשתמש בכדורי סימבאסטאטין 10 מ"ג (רמת כולסטרול כללי: 42

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/01/0001 תאריך עדכון: 05/10/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

לאחרונה התחלתי להשתמש בכדורי סימבאסטאטין 10 מ"ג (רמת כולסטרול כללי: 42-46, HDL: 160-165, LDL: 240-250). לאיזון לחץ הדם אני מקבל דוקסאזוסין (דוקסלוק). בנוסף אני מבצע פעילות ספורטיבית. לאחרונה עלה לחץ הדם, וגם הרגשתי דופק מוגבר. כמו-כן אני חש חולש

תשובה:

רמת הכולסטרול שלך היא גבולית, ויש צורך להמשיך בטיפול ובמעקב אחר רמות השומנים. לגבי לחץ הדם, עליך לעקוב אחר לחץ הדם ולדווח על כך לרופא המטפל שיבדוק אם יש צורך בשינוי המינון או התרופה. סימבאסטאטין עלולה לגרום לחולשה ולכאבי שרירים. חשוב לדווח על כך לרופא כדי לבדוק אפשרות לשינוי במינון או בתרופה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר לימור גבעון
ד"ר לימור גבעון פסיכיאטריה
ד"ר אבי ברי
ד"ר אבי ברי אורולוגיה
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו