דלג לתוכן
היסטרוסקופיה אחרי הפלה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/05/2010 תאריך עדכון: 13/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 27. עברתי לפני חודשיים וחצי הפלה באמצעות מפיג'ין. במשך כל התקופה יש לי דימום שנחלש ומתחזק לסירוגין. בשתי בדיקות אולטרסאונד שעברתי מאז ראו כל פעם קרישי דם. לאחר הבדיקה השלישית נקבע לי תור להיסטרוסקופיה. לא ממש הוסבר לי מה יש לי ברחם. קראתי באת

תשובה:
היסטרוסקופיה היא בדיקה שבאמצעותה ניתן לראות את חלל הרחם. כמו כן ניתן לבצע במהלכה פעולות בתוך חלל הרחם. מכיוון שאת מתארת דימומים וככל הנראה שארית של הריון בחלל הרחם, מטרת הבדיקה היא לאשר את החשד ולרוקן את חלל הרחם מן השארית. זוהי פרוצדורה מקובלת. ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר נמרוד נחמיאס
ד"ר נמרוד נחמיאס אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית, מנתח עמוד שדרה, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה אורתופדית - מרכז רפואי רבין בית חולים השרון
ד"ר צבי חי ברנע
ד"ר צבי חי ברנע נפרולוגיה
מומחה בנפרולוגיה, נפרולוג בכיר מחוז מרכז
פרופ' אדריאן אלנבוגן
פרופ' אדריאן אלנבוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל אקדמי ויועץ פריון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו