דלג לתוכן
דימום וסתי מוגבר אחרי החדרת התקן תוך-רחמי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/06/2008 תאריך עדכון: 06/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

הותקן אצלי ההתקן התוך-רחמי מירנה ארבעה ימים לאחר שהיה לי מחזור. לאחר ההתקנה גברה רמת הדימום, שבינתיים לא מפסיק. האם זה נורמלי? כמה זמן בערך זה אמור להימשך? האם בחודש הבא בו אקבל מחזור שוב תהיה כמות גדולה של דימום?

תשובה:
אחת מתופעות הלוואי הבולטות של המירנה היא דימום ממושך. דימום זה חולף לרוב לאחר כ-3 חודשים. מידע מפורט אודות ההתקן, יתרונותיו וחסרונותיו, תוכלי למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_073000_1.htm
רופאים בתחום
ד"ר רוברט הפנר
ד"ר רוברט הפנר קרדיולוגיה
5
( 14 חוות דעת )
"קיבלתי יחס אישי, מקצועי ורגיש."
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו