דלג לתוכן
אבקש את חוות דעתכם בנוגע לילד בן 12 שנימצא מבחינת הגובה והמשקל באחוזון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/09/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אבקש את חוות דעתכם בנוגע לילד בן 12 שנימצא מבחינת הגובה והמשקל באחוזון החמישי ,מבדיקות שרופא המשפחה ערך לו, כגון בלוטות הורמונליות וצילום כף יד (שהראה גיל עצמות צעיר בשנה וחצי) -נאמר לנו שאין כל צורך בהתערבות חיצונית של תרופות. אבקש לציין שמשקלו ש

תשובה:
לא. סביר להניח שבקרוב הוא יחל את שלבי הגדילה ויפתח סימני מין משניים. שיא קצב הגביהה בבנים הוא רק בגיל 14 בממוצע, כך שאין מה לדאוג, בעיקר כשכל הבדיקות תקינות.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"ד"ר שרון דמול רופאה בחסד עליון. מסבירה בצורה מקצועית, אדיבה ומסורה מאד . עונה על כל שאלה. הלוואי וכולם יהיו ככה. ממליצה מאד"
ד"ר פבלו אריאל רויטמן
ד"ר פבלו אריאל רויטמן פסיכיאטריה
4.9
( 38 חוות דעת )
"הגענו לדוקטור רויטמן בעקבות המלצות משני אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש והם צדקו לגמרי. דוקטור רויטמן הראה ידע רב ניסיון רב ויכולת אבחון מצויינת . החוויה היא שיש עם מי לדבר גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. מישהו שמבין שיודע ושאכפת לו. לאחר התנסות עם הרבה פסיכיאטרים מדובר ממש בחוויה מתקנת. תודה."
פרופסור דב פלדברג
פרופסור דב פלדברג יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל ביה"ח לנשים ע"ש הלן שניידר במרכז הרפואי רבין
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו