דלג לתוכן
נערה אנורקטית מבקשת עזרה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/09/2007 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

איך אני יכולה לדעת שאני נכנסת לאנורקסיה? אני שוקלת 40 קילו, גובהי 1.64 . אף פעם לא אכלתי הרבה, אבל בזמן האחרון אני אוכלת עוד פחות. בבוקר אני לא אוכלת כלום, בשעה 4 אני אוכלת סלט ירקות בכמות קטנה ושותה הרבה מים ומיצים. בערב לפעמים אוכלת עוגיה קטנה א

תשובה:
לפי הערכים שנתת את סובלת מתת- משקל משמעותי (כדי להגיע לגבול התחתון של המשקל התקין עליך לעלות לפחות 10 ק"ג). עם זאת, מחלת האנורקסיה אינה מוגדרת רק ע"י המשקל. מאפיינת אותה גם הפרעה בתפיסת הגוף (שבהחלט יש לך - את מספרת שאת נראית לעצמך שמנה), פחד גדול מעליה במשקל והפסקת המחזור החודשי. טוב שפנית כדי לבקש עזרה, משום שככל שמתחילים לטפל בבעיה מוקדם יותר - הסיכוי להחלמה גבוה יותר. אני מפנה אותך אל שאלה דומה שנשאלה באתר לא מזמן, ובה מפורט קצת יותר על המחלה, ומצורף מספר של קו טלפון אנונימי שמסייע לבחורות עם הפרעות אכילה. פני לשם והם יוכלו לסייע לך: http://www.infomed.co.il/questions/q_112606_14.htm

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
ד"ר תמר קורן
ד"ר תמר קורן עור ומין
5
( 12 חוות דעת )
"ד"ר תמר קורן מקצועית ונעימה. יסודית ואדיבה. הרגשתי שהבן שלי בידיים טובות."
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו