דלג לתוכן
נקעתי את האצבע במשחק כדורסל לפני חודש וחצי. האצבע עדיין כואבת במאמץ ויש
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/10/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

נקעתי את האצבע במשחק כדורסל לפני חודש וחצי. האצבע עדיין כואבת במאמץ וישנה נפיחות קלה. האם זהו מצב נורמלי ? מתי האצבע אמורה להחלים ?

תשובה:
אין לזה חוקים. עקרונית, תוך מספר שבועות, אך לא תמיד הפציעות קוראות את הספר. בכל מקרה נראה שהכי טוב הוא להניח לאצבע ולא להפעיל עליה משקל, כי מנוחה עוזרת מאוד בריפוי ותחיש את ההחלמה. כמו כן מומלצת ביקורת אורתופד, על מנת לשלול שבר קטן או בעיה אחרת.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר מנואל שוורצמן
ד"ר מנואל שוורצמן ריאות
5
( 5 חוות דעת )
"חוויה טיפולית באווירה נעימה ללא לחץ של זמן, הרופא הקדיש זמן לעיין ולקרוא את כל המסמכים , שאל וחקר לעומק, ביצע את הבדיקות הנדרשות תוך מתן הסבר מפורט לתוצאות ואז נתן את המלצתו להמשך. בהחלט מומלץ מאד."
ד"ר צבי חי ברנע
ד"ר צבי חי ברנע נפרולוגיה
מומחה בנפרולוגיה, נפרולוג בכיר מחוז מרכז
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב רפואת שיניים
ניידת לטיפולי שיניים עד הבית, שיקום הפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו