דלג לתוכן
איך ניקרא המצב של רמת סוכר נמוכה בדם באופן קבוע, מה גורם לכך והאם יש לכך
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/10/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

איך ניקרא המצב של רמת סוכר נמוכה בדם באופן קבוע, מה גורם לכך והאם יש לכך טיפול תרופתי או אחר?

תשובה:
מצב של רמת סוכר נמוכה בדם נקרא היפוגליקמיה. רמת הסוכר מושפעת ע"י אינסולין. כשיש עודף אינסולין תיתכן רמת סוכר נמוכה, אולם זה אף פעם לא קבוע ובדרך כלל משתנה, בהתאם לרמת האינסולין המופרשת ע"י הלבלב. יש לבצע בירור במקרה כזה ע"י רופא מומחה אנדוקרינולוג, שכן חשוב לאבחן ולטפל בכך. סוג הטיפול תלוי בגורם. כטיפול מיידי- סוכר דרך הפה או דרך הווריד והורמון הנקרא גלוקגון בזריקה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יואב שטיין
ד"ר יואב שטיין כירופרקטיקה
כירופרקט מומחה
ד"ר דני רוטמן
ד"ר דני רוטמן אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"הייתה חווית טיפול מאוד נעימה, היה מאוד מקצועי ונחמד, ממליץ לגמרי!"
מרפאת שיניים G Magic Touch כרמיאל
מרפאת שיניים G Magic Touch כרמיאל רפואת שיניים
4.9
( 163 חוות דעת )
"חוויה נעימה מקצועית ואדיבה."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו