דלג לתוכן
אני בת 18 ושמתי לב לתופעות הבאות: אצבעותי נהפכות לגוון שחרחר וציפורני לכ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/11/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 18 ושמתי לב לתופעות הבאות: אצבעותי נהפכות לגוון שחרחר וציפורני לכחול כאשר נעשה קריר - ואני מתכוונת לקור ממוצע בימים אלו. בנוסף אני חשה בזיעה רבה בשעות שנת הלילה בימים קרים. האם תופעות אלו נורמליות, ומה הסיבה להן?

תשובה:
לא. ייתכן שמדובר בתופעת ריינו, שבה חלה הכחלה של האצבעות בתגובה לקור. לכן עליך לפנות לרופא ולקבל הדרכה מתאימה ואבחון של התופעה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אילן וולקוב
ד"ר אילן וולקוב פסיכיאטריה
5
( 22 חוות דעת )
"הגעתי לאילן אחרי תקופה מאוד לא פשוטה, ובלי לדעת למה לצפות. מהרגע הראשון הייתה תחושת הקשבה אמיתית, בלי שיפוטיות... ההסבר היה ברור, והיה מקום לשאלות ולחששות. הטיפול עזר לי להבין את עצמי יותר טוב..."
ד"ר אריאל ונדר
ד"ר אריאל ונדר עיניים
רופא עיניים בכיר, מנהל רפואי של iClinic, מנהל תחום הסרת משקפיים בלייזר באינפומד
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו