דלג לתוכן
אני בת 18 ושמתי לב לתופעות הבאות: אצבעותי נהפכות לגוון שחרחר וציפורני לכ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/11/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 18 ושמתי לב לתופעות הבאות: אצבעותי נהפכות לגוון שחרחר וציפורני לכחול כאשר נעשה קריר - ואני מתכוונת לקור ממוצע בימים אלו. בנוסף אני חשה בזיעה רבה בשעות שנת הלילה בימים קרים. האם תופעות אלו נורמליות, ומה הסיבה להן?

תשובה:
לא. ייתכן שמדובר בתופעת ריינו, שבה חלה הכחלה של האצבעות בתגובה לקור. לכן עליך לפנות לרופא ולקבל הדרכה מתאימה ואבחון של התופעה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר שלמה כהן
ד"ר שלמה כהן כירופרקטיקה
כרופא כירופרקט אני מעניק לכם כירופרקטיקה עדינה-טיפול הכי יעיל לפריצות דיסק ומפרקים אחרים בגוף
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 9 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו