דלג לתוכן
האם דיכאון הוא תופעות לוואי של תרופות לדיכוי מערכת החיסון?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/11/2009 תאריך עדכון: 06/07/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בעלי בן ה-28 עבר השתלת כליה לפני כשמונה שנים, לאחר שכליותיו חלו במחלת GN, ומאז הוא נוטל תרופות לדיכוי מערכת החיסון - פרוגראף וסלספט. האם תרופות אלו גורמות לשינוי במצב הרוח, לרצון לא לעשות כלום חוץ מדברים הכרחיים כמו עבודה ושינה? אם כן, איך ניתן ל

תשובה:
פרוגראף (tacrolimus) היא תרופה המשמשת לדיכוי המערכת החיסונית. תופעות הלוואי העיקריות שלה הן הגברת הרגישות לזיהומים מכל הסוגים. סלספט (mycophenolate) גם היא תרופה המשמשת לדיכוי מערכת החיסון, וגם אצלה תופעות הלוואי הנפוצות הן רגישות לזיהומים. מידע לגבי תופעות הלוואי של שתי תרופות אלו תוכלי למצוא באינדקס התרופות של אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug4.asp?dID=305

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' אליזבט הלף און
פרופ' אליזבט הלף און פנימית
4.7
( 15 חוות דעת )
"לאחר הייעוץ ובדיקה אצל פרופ' אליזבט הלף און היא השרתה תחושת ביטחון לגבי המשך מעקב , הייתה יסודית ומקצועית ונתנה לנו תחושה נעימה מאוד"
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 74 חוות דעת )
"❤️"
 סאלוס
סאלוס פנימית
הבית לרפואה פרטית מתקדמת
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו